Produsele favorite pot fi vazute doar dupa autentificare.

Favorite
0item(s)

Nu aveti produse in cos

Cosul meu
0770 789 939 0770 789 939

Product was successfully added to your shopping cart.

TERMENE DE LIVRARE

Produsele au afisate in magazin una din disponibilitatile de mai jos:

✓ In stoc - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi comandat online si livrat in aproximativ 1-2 zile lucratoare, DUPA CONFIRMAREA COMENZII de un operator Japora. Comenzile produselor cu statusul IN STOC vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul IN STOC au un numar limita de bucati. Updatarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status IN STOC sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.

✓ In 3-5 zile lucratoare - Produsul este disponibil in stocul furnizorului, conform ofertei transmise de catre acesta si poate ajunge in posesia noastra pentru expediere in aproximativ 3-5 zile lucratoare de la lansarea comenzii de catre client, urmand sa fie livrata in aproximativ 1-2 zile lucratoare de la expediere. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi adus doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 35 de zile. Informatia fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Pentru acest produs se poate cere achitarea unui avans.

unund

✓ In 5-7 zile lucratoare - Produsul este disponibil in stocul furnizorului, conform ofertei transmise de catre acesta si poate ajunge in posesia noastra pentru expediere in aproximativ 5-7 zile lucratoare de la lansarea comenzii de catre client, urmand sa fie livrata in aproximativ 1-2 zile lucratoare de la expediere. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi adus doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 35 de zile. Informatia fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Pentru acest produs se poate cere achitarea unui avans.

S.C. BEYONTECH S.R.L va expedia PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL datorita faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, S.C. BEYONTECH S.R.L. va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. BEYONTECH S.R.L va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care S.C. BEYONTECH S.R.L primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, S.C. BEYONTECH S.R.L poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

Nota: Acesti termeni de livrare pot fi depasiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.),  perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.), sau in perioade de concedii ori in situatii de criza, de forta majora, anumite restrictii impuse de statul roman, revolte etc.

EXPEDIEREA PRODUSELOR

Expedierea produselor existente in stoc, se face in aceeasi zi, pentru comenzile plasate pana la ora 14.00, cu exceptia sarbatorilor legale si a perioadelor de promotie de tip Black Friday.

Pentru comenzile plasate dupa ora 14.00 in zilele de sambata si duminica sau in zilele libere prin lege, procesarea si expedierea se face in urmatoarea zi lucratoare (pentru produsele din stoc).

In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.

Procesare comenzilor ce includ PRODUSE a caror stoc a fost gresit raportat de platforma noastra de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactati de consilierii de vanzari ai companiei noastre, va fi amanata pana la rezolvarea situatiei aparute.

 

MODALITATI SI COSTURI DE LIVRARE

Livrarea produselor se face pe teritoriul Romania iar tarifele sunt urmatoarele:

  • Livrare in tara prin SAMEDAY: 15.10 RON (TVA inclus). La comanda de peste 400 RON livrarea este gratuita.
  • Livrare in tara prin FAN COURIER: 15.10 RON (TVA inclus). La comanda de peste 400 RON livrarea este gratuita.

 

Lista locatiilor Fan Courier din tara (apasa pe imagine): Fan Courier

Caută una dintre agențiile FAN Courier AICI

Caută cea mai apropiată agenție FAN Courier după adresa ta actuala AICI

Caută cea mai apropiată agenție FAN Courier după o adresă introdusă de tine AICI 

Lista sediilor Fan Courier din Bucuresti AICI

Eventualele sesizari legate de integritatea sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii de catre agentul de curierat, prin mentionarea acestora pe AWB (documentul de curierat atasat de colet) sau intr-un proces verbal de constatare ce se intocmeste la fata locului (daca este nevoie). Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.

In situatia in care CLIENTII ce au comenzi neridicate doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans, prin VIRAMENT BANCAR ori PLATA ONLINE CU CARDUL, contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior in cuantum de 25.98 de lei. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.

S.C. BEYONTECH S.R.L. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.), de a refuza preluarea/onorarea unei comenzi cu plata ramburs si de a cere plata in avans a comenzii pentru clientii care au in istoricul comenzilor livrari refuzate si/sau retururi repetate.

 

MODALITATI DE PLATA

Va punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra la Japora:

a. Ramburs (la primirea coletului): in momentul in care primiti marfa, platiti in numerar direct curierului. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

b. Virament bancar (ordin de plata): Veti primi pe email o factura proforma emisa de un agent Japora, in urma confirmarii telefonice sau pe email a disponibilitatii produsului comandat. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul SC BEYONTECH SRL de mai jos:

  • Nume firma: SC BEYONTECH SRL
  • Cont lei: IBAN RO85OTPV191000973484RO04, OTP BANK TIMISOARA, Timisoara
  • Cod unic inregistrare: RO35220882li>


c. Plata online cu Cardul: Plata online cu cardul (personal sau al firmei) se face prin intermediul operatorului de plati online www.mobilpay.ro. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Pentru plata cu cardul nu este perceput nici un comision suplimentar. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure. La alegerea optiunii de plata "Plata online cu Cardul/Plata online cu Cardul in Rate fixe fara dobanda" veti fi redirectionat catre platforma mobilPay.ro pentru a efectua plata.
Procesarea datelor de pe card se face exclusiv de catre procesatorul de plati mobilPay.ro prin intermediul platformei mobilPay.ro. SC BEYONTECH SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Plata online cu cardul

d. Plata online cu Cardul in Rate fixe fara dobanda: Pentru a beneficia de plata in rate fixe fara dobanda trebuie sa aveti oricare dintre urmatoarele carduri: "BonusCard" de la GarantiBank, "Card Avantaj" de la Credit Europe Bank, card "BT Star" de la Banca Transilvania, card "Alpha Card" de la Alpha Bank sau card "BRD Finance" de la BRD. Pentru a plati in rate fixe fara dobanda, selectati modalitatea de plata "Plata online cu Cardul/Plata online cu Cardul in Rate fixe fara dobanda" din procesul de comanda. Dupa completarea campurilor necesare si finalizarea comenzii, veti fi redirectionat catre pagina celor de la mobilPay unde veti alege numarul de rate dorite (de la 2 pana la 6 rate fixe fara dabanda).
Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Garanti Bank, Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Alpha Bank, BRD prin intermediul platformei Mobilpay.ro. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Plata online cu cardul in rate fara dobanda

e. Plata prin TBI Bank - In rate online, fara card de cumparaturi: Pentru a plati prin TBI Bank - In rate online, fara card de cumparaturi, selectati modalitatea de plata "tbi bank: In rate online, făra card de cumpărături" din procesul de comanda (la pasul 4. Metoda de plata).
După ce finalizati comanda, vei fi redirecționat în pagina TBIbank, unde va trebui sa finalizati cererea dvs. de creditare la TBI. Aceasta cerere de creditare la TBI este compusa din trei pasi enumerati mai jos, pe care trebui sa ii parcurgeti in intregime, pentru a putea finaliza cererea de credit la TBI:

1. Completarea datelor dvs. personale
2. Parcurgerea procesului de identificare (confirmarea identitatii dvs. prin selfie sau apel video)
3. Semnarea contractului de creditare (printr-un cod primit prin sms)
----------------------------------------------------

Daca dupa finalizarea comenzii pe siteul nostru, nu ati parcurs imediat pasii de cerere de credit la TBI, veti primi un email de la TBI (ecommerce.tbibank@tbibank.ro) pe adresa de email specificata de dvs. in comanda, in care vi se spune ca NU ati finalizat cererea dvs. de credit si in care vi se furnizeza un link pe care trebuia sa-l accesati pentru finalizarea cererii de credit (trebuia sa dati click pe butonul Continua din acel email si sa efectuati cei trei pasi).

Mentionam ca in cazul in care nu finalizati cererea de credit in termen de maxim 6 ore de la plasarea comenzii, comanda dvs. va fi anulata.