Termeni si Conditii
1. Introducere
Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.japora.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile prezentate mai jos.
2. Specificatii preliminare
2.1 Se intelege prin:
- Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda catre www.japora.ro
- Vanzator - SC BEYONTECH SRL, proprietar si administrator al site-ului www.japora.ro, avand sediul social in Dumbravita, Str. Praga nr.19, cod postal 307160, judet Timis, cu numarul de inregistare la Registrul Comertului J35/2776/2015, CUI RO35220882.
- Comanda - un document electronic (e-mail) trimis de Cumparator catre Vanzator, prin care Cumparatorul specifica denumirea si cantitatea produselor pe care acesta doreste sa le achizitioneze si totodata isi exprima acordul efectuarii platii acestora, conform preturilor de pe site-ul www.japora.ro si a termenilor si conditiilor de pe acest site.
- Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
2.2 Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei SC BEYONTECH SRL si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii.
3. Protectia datelor personale
În conformitate cu Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (GDPR) vă informăm că societatea noastră înregistrează date cu caracter personal doar pentru modurile/scopurile prevăzute de lege sau cerute de utilizarea serviciului nostru, conform notificării cu numărul 26896 A.N.S.P.D.C.P.
Prin comenzile pe care le realizați, vă dați acordul expres și neechivoc ca datele dumneavoastră de contact să fie prelucrate de către S.C. BEYONTECH S.R.L..
S.C. BEYONTECH S.R.L. garantează respectarea drepturilor conferite de Regulamentul European 2016/679. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise ce va fi trimisă prin email la adresa .
La adresa de mail , utilizatorul poate solicita informaţii detaliate privind datele preluate, stocate şi procesate de către japora.ro, poate solicita, în mod gratuit, modificarea sau rectificarea acestora, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor preluate, stocate şi procesate de către japora.ro. Acest drept al utilizatorului este permanent şi poate fi exercitat oricând printr-o cerere adresată japora.ro la adresa de mail
În situatia în care utilizatorul se consideră prejudiciat din cauza preluării, stocării sau procesării datelor sale personale de către japora.ro sau este nemulţumit de modalitatea în care Japora.ro a gestionat o cerere a sa privind aceste date, el se poate adresa A.N.S.P.D.C.P. sau instanţei, conform dispoziţiilor legale în materie.
Vă rugăm să consultați Politica de confidentialitate
4. Obligațiile dumneavoastră de înregistrare
Pentru a putea cumpăra de pe www.Japora.ro, trebuie să aveți un cont pe website-ul nostru.
În utilizarea serviciului, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră, asa cum sunt acestea specificate în documente, și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect si complet.
În situația în care considerăm că această obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul la utilizarea serviciului, pe perioada determinată sau nedeterminată, fără nicio notificare prealabilă.
Înregistrarea ca membru, parola și comportamentul ca membru:
Prin înregistrarea ca membru, veți fi solicitat să vă alegeți un nume de utilizator (adresa de email) și o parolă. Sunteți responsabil(ă) de păstrarea în siguranță a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfășurată sub numele dumneavoastră de utilizator fiind integral în responsabilitatea dumneavoastră.
Sunteți de acord să ne înștiințați imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizată sub numele dumneavoastră de utilizator.
Puteți să utilizați site-ul nostru doar dacă sunteți de acord cu acești “Termeni și condiții”. Dumneavoastră sunteți responsabil pentru menținerea caracterului secret al parolelor dumneavoastră, informațiilor privind autentificarea și contul. Veți fi tras la răspundere financiar pentru toate utilizările site-ului nostru de oricine care utilizează parola dumneavoastră și informațiile dumneavoastră de autentificare. Sunteți de acord să fiți pe deplin responsabili pentru orice comenzi și plăți făcute prin utilizarea site-ului nostru din contul dumneavoastră. Japora poate folosi în scopuri publicitare și nu doar orice comentariu scris de vizitatorii sau membrii înregistrați pe site.
De asemenea, declarați și garantați că toate informațiile furnizate de dumneavoastră sunt adevărate și exacte.
Puteți utiliza site-ul nostru doar pentru a comanda, plăti sau viziona produsele noastre. Nu puteți utiliza site-ul nostru: pentru a face vreo comandă sau plata ilegală, frauduloasă sau speculativă; pentru a afișa sau transmite vreun material ilegal, amenințător, calomniator, defăimător, obscen, indecent, pornografic sau profanator sau vreun material care ar putea constitui sau încuraja un comportament care ar putea fi considerat o infracțiune, care ar putea da naștere la o răspundere civilă, sau care ar putea încălca în alt mod vreo lege; sau orice alt scop care este ilegal sau interzis de acești Termeni.
Noi putem, în orice moment și fără preaviz sau răspundere, înceta sau restricționa accesul dumneavoastră la toate componentele sau oricare componentă a site-ului nostru. Accesul dumneavoastră la site-ul nostru s-ar putea sa nu fie neîntrerupt sau disponibil în orice moment. Noi nu putem garanta lipsa de erori apărute pe site-ul nostru, corectarea defectelor sau a erorilor apărute, sau lipsa virușilor ori a altor comportamente dăunătoare pe site-ul nostru sau pe serverele care îl fac disponibil. Nu aveți dreptul să utilizați niciun dispozitiv, software sau rutina, care intervine sau încearcă să intervină în operarea normală a site-ului nostru și nici să luati vreo măsură care impune o încărcare nerezonabilă pe echipamentul nostru informatic.
Orice încercare de accesare a datelor personale ale utilizatorilor de pe site, de modificare a conținutului www.Japora.ro, afectarea performanțelor lui se consideră tentativă de fraudare.
5. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR
Preturile si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 10 zile. Preturile din comenzi si proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produsele care se aduc pe baza de comanda speciala (status LA COMANDA IN x ZILE) se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
Japora.ro organizează frecvent diferite Promoții, care sunt anunțate pe site și/sau pe facebook și/sau pe alte canale. Promoțiile Japora nu se cumulează. Promoțiile Japora.ro își încep valabilitatea în momentul activării acestora pe site și încetează în momentul inactivării lor de pe site.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
In situatia in care nu putem onora o comanda din motiv ca produsul comandat a devenit indisponibil (stoc epuizat), ne alocam dreptul de a ANULA comanda ce contine acest produs indisponibil si de a anunta clientul in cel mai scurt timp. In aceste situatii de stoc epuizat, pentru clientii care au platit cu cardul, vom returna banii prin intermediul procesatorului de plati Mobilpay.ro, pe acelasi card bancar de pe care a fost efectuata plata. Banii vor intra pe cardul bancar al clientului in termen de 1-5 zile lucratoare de la data operatiunii (acest termen in care intra banii depinde de banca emitenta a cardului bancar).
6. Termene de Livrare
Produsele au afisate in magazin una din disponibilitatile de mai jos:
- In stoc: Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi comandat online si livrat in aproximativ 24-72 de ore, DUPA CONFIRMAREA COMENZII de un operator Japora. Comenzile produselor cu statusul IN STOC vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul IN STOC au un numar limita de bucati. Atualizarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus ? in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status IN STOC sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.
- In stoc furnizor: Produsul este disponibil in stocul furnizorului, conform ofertei transmise de catre acesta si se poate livra prin curier, in urma lansarii comenzii, in aproximativ 2-10 zile lucratoare. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi adus doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 35 de zile. Informatia fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Pentru acest produs se poate cere achitarea unui avans. Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene. Vanzatorul va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul Romaniei si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
- Indisponibil: Produsul a fost epuizat din stocul nostru si al furnizorilor ori produsul a fost scos din fabricatie, asadar nu mai poate fi comandat.
Pentru alte detalii privind livrarea produselor, a se consulta pagina Livrare
7. Modalitati de plata
b) Prin virament bancar (ordin de plata): Plătești de la orice bancă la care ai un cont curent sau card. Dacă ai activat serviciul de Internet Banking sau Mobile Banking, o poți face foarte simplu. Veti primi pe email o factura proforma emisa de un agent Japora, in urma confirmarii telefonice sau pe email a disponibilitatii produsului comandat. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul SC BEYONTECH SRL de mai jos:
- Nume firma: SC BEYONTECH SRL
- Cont lei: IBAN RO85OTPV191000973484RO04 , OTP BANK TIMISOARA, Timisoara
- Cod unic inregistrare: RO35220882
Pentru alte detalii privind modalitatile de plata, a se consulta pagina Livrare
1. Cum cumpar produse de pe site-ul www.Japora.ro?
S.C. BEYONTECH S.R.L. vinde online produsele sale prin intermediul serviciilor de plată online ale www.mobilpay.ro. In acest fel, putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata online.
1. Prin MobilPay Puteti cumpara produsele noastre online, urmand 3 pasi:
A) Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe link-ul Adauga in cos; Click pe butonul Finalizare comanda.
B) Introduceti datele dumneavoastra personale.
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Mai multe informatii, sunt disponibile in rubrica Cat de sigur este pentru mine sa platesc online? din articolul 8. Politica de securitate al acestei pagini. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre S.C. BEYONTECH S.R.L., nici de catre MobilPay. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de email are importanta extrema, deoarece informatile legate de comandă și produsele comandate vor fi transmise via email. O adresă de email incorectă încetinește întregul proces de comandă a produsului. Mai mult de atât, S.C. BEYONTECH S.R.L . și MobilPay nu vor putea să vă contacteze și să vă informeze asupra stării comenzii dumneavoastră.
Dacă adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand “Pasul urmator”.
C) Introduceti datele despre credit/debit card:
Dacă ati ales metoda de plata “Card credit/debit”, este necesar să completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electronic si Mastercard/Maestro), este folosit sistemul “3-D Secure”, elaborat de aceste organizatii, care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, in niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele PayU, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa și MasterCard. In plus, “3-D Secure” este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul “3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi online cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electronic. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi, de asemenea, prin email.
8. Politica de securitate
Cat de sigur este pentru mine sa platesc online?
Produsele de pe acest website sunt comercializate online prin intermediul serviciilor de plati online oferite de MobilPay. Riscurile asociate unei plati online sunt:
- Datele personale introduse de dumneavoastră pentru completarea comenzii să intre în posesia unor terțe părți și să fie abuziv folosite. S.C. BEYONTECH S.R.L. și MobilPay garantează securitatea sistemelor sale informatice. Citiți “Politica de confidențialitate MobilPay” și “Politica de confidentialitate S.C. BEYONTECH S.R.L.” pentru mai multe informații despre subiect.
- Datele dumneavoastră, în cazul plăților prin card bancar, număr de card, data expirării, etc. să intre în posesia unor terțe părți și să fie abuziv folosite. În cazul sistemului “3-D Secure” aplicat de către MobilPay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele MobilPay, acestea fiind direct introduse în sistemele Visa sau MasterCard, după caz. În plus, în cazul în care cardul dumneavoastră a fost emis de către o bancă certificată în sistemul “3-D Secure”, autorizarea tranzacției se face doar după autentificarea dumneavoastră în acest sistem după introducerea unui cod/parolă secretă știută numai de dumneavoastră, similar codului PIN la tranzacțiile de la ATM. Citiți “Verified by Visa” și “SecureCode” pentru detalii complete legate de sistemul “3-D Secure”.
9. Limitarea răspunderii
Noi nu vom fi, și colaboratorii noștri nu vor fi responsabili sau răspunzători pentru (A) daune aduse calculatorului dumneavoastră sau viruși care ar putea să vă infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a accesării, utilizării de către dumneavoastră sau navigării pe site-ul nostru sau descărcarea de către dumneavoastră a vreunui conținut, informație, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe site-ul nostru sau (B) orice prejudiciu, pierdere, revendicare, daună, sau orice daune speciale, exemplare, punitive, indirecte, incidente sau de consecință de orice tip, fie bazate pe contract, prejudiciu, răspundere strictă sau altfel, care decurge din sau are în vreun fel legătură cu (I) orice utilizare a site-ului nostru sau a conținutului, datelor, materialelor sau informațiilor găsite în acesta, (II) orice neîndeplinire sau întârziere (inclusiv fără limitare utilizarea sau incapacitatea de a utiliza orice componentă a acestui site pentru achiziționare, revânzare sau plată), sau (III) executarea sau neexecutarea de către noi sau de către orice furnizor, chiar dacă noi sau furnizorul nostru am fost avizați de posibilitatea de daune aduse acestor părti sau oricărei alte părți.
Această exonerare de răspundere se aplică oricăror daune sau prejudicii cauzate de orice lipsă a performanței, eroare, omisiune, întrerupere, eliminare, defect, întârziere în operare sau transmisie, virus de calculator, defecțiune a liniei de comunicare, furt sau distrugere sau acces neautorizat la, modificarea, sau utilizarea înregistrării, fie pentru încălcarea contractului, comportament dăunător, neglijență, sau în baza oricărei cauze de acțiune.
10. Transferul proprietatii
Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare dupa efectuarii platii de catre Cumparator in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.
11. Garantia produselor
Prin garantia oferita de catre firma noastra se intelege repararea produsului pe perioada garantata, sau in cazul imposibilitatii inlaturarii defectiunii, schimbarea produsului cu unul similar sau restituirea sumei platite la achizitionare in cazul inexistentei produsului in stoc. Firma noastra se oblige sa rezolve sesizarile in perioada de garantie in cel mult 30 zile de la data inregistrarii reclamatiei cumparatorului.
- Garantia este de 2 (doi) ani (petru mecanismurile ceasurilor) de la data achizitiei, data care se poate vedea usor de fiecare client, accesand pagina Contul meu.
- Garantia este pierduta in cazul in care beneficiarul sau alta persoana incearca repararea oricaror defecte aparute.
- In cazul in care sesizati ca ceasul dvs. are probleme, va rugam sa ne contactati.
- Produsul trebuie returnat in ambalajul original in care a fost livrat, cu instructiunile de folosire sau alte documente. (fara acestea nu putem receptiona produsul).
- Cureaua, bratara, placajul, carcasa, remontorul, geamul si bateria nu fac obiectul garantiei.
- Schimbarea bateriei intra in atributiile clientului, acest lucru facandu-se doar la un centru autorizat, pentru a nu se pierde garantia asupra mecanismului ceasului.
Clientul nu va avea nici o pretentie pentru reparari sau reglari in timpul garantiei daca:
- defectiunea este cauzata de folosirea improprie, brusca sau neatenta a ceasului;
- defectiunea este cauzata de foc sau alte calamitati naturale;
- defectiunea este cauzata de efectuarea reparatiilor sau a reglarilor de catre alte persoane decat cele autorizate de firma BEYONTECH SRL;
- cureaua, carcasa, remontorul si geamul sunt stricate sau bateria este consumata;
- nu prezinta Vanzatorului documentele de la achizitionarea produsului: factura fiscala, chitanta sau bon fiscal, certificatul de garantie;
Va rugam sa pastrati manualul, certificatul intern international si ambalajul (fara acestea produsul nu va putea fi receptionat).
Pentru alte detalii privind garantia produselor, a se consulta pagina Garantie
12. Returul produselor
Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului se supune legii O.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta:
Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014. Acestea se pot returna, numai in ambalajul original, insotite de certificatul de garantie in original si in aceeasi stare in care au fost receptionate de Cumparator, in termen de 14 de zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc), ambalaje deteriorate etc. Dreptul de returnare in 14 zile este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la japora.ro (SC BEYONTECH SRL). Produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos. De asemenea, emailul prin care cumparatorul solicita returnarea, trebuie trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Emailurile trimite dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare. Cum se face returul: Prin serviciul de curierat agreat. Trimiteti email la prin care instiintati ca doriti sa returnati (in acest email trebuie sa mentionati: numarul de factura, nume client, produsul care se doreste a se returna, motivul returnarii si optiunea de returnare dorita: a) inlocuirea produsului cu unul nou; b) schimbarea cu alt produs sau c) primirea contravaloarii in bani (in acest caz specificati numarul de cont bancar si numele titularului contului). Sunati la firma de curierat Fan Courier din orasul dvs., le spuneti adresa la care sa vina sa ridice coletul si astfel produsul va fi preluat de catre un agent Fan Courier in vederea returnarii catre vanzator: SC BEYONTECH SRL, str. Praga nr.19, Dumbravita, judet Timis, cod postal 307160, telefon 0742142322. Costul de transport este suportat de catre cumparator si va trebui achitat de cumparator la curier atunci cand trimite coletul. In cazul in care cumparatorul nu plateste transportul ci mentioneaza pe AWB-ul expeditiei "plata transport la destinatar (SC BEYONTECH SRL)", costul transportului va fi scazut din valoarea ce trebuie returnata. Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta). Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu ramburs. Returnarea baniilor aferenti comenziilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar.
Returnarea banilor:
In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, SC BEYONTECH SRL se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator.
Conditii generale pentru retur:
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
- Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise la in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul identic sau similar. Daca S.C. BEYONTECH S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic sau similar, se va restitui contravaloarea produsului conform conditiilor de mai sus.
S.C. BEYONTECH S.R.L. isi rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat Cumparatorului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (cutie deformata care poate conduce la deteriorarea Bunului) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte: In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. BEYONTECH S.R.L., respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform contitiilor aratate mai sus. Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta.
Dreptul la retragere:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Pentru alte detalii privind returnarea produselor, a se consulta pagina RETURNARE
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii SC BEYONTECH SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. SC BEYONTECH SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC BEYONTECH SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Exceptii:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere; - furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
- furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu le poate controla;
- contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica in conformitate cu OUG 34/2014 art. 16.
Exercitarea dreptului de retragere
Pentru a informa SC BEYONTECH SRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul trebuie sa trimita email la
13. Declinarea responsabilitatii
13.1 Vanzatorul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:
- corectitudinea informatiilor atasate produselor;
- descrieri, caracteristici, date tehnice, fotografii, etc.
Specificatiile tehnice nu constituie obligativitate contractuala, pot fi modificate de producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Ne puteti semnala erorile observate pe adresa .
13.2 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare si, in special, pentru pierderea produselor.
14. Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
15. Prevederi legale
15.1 Site-ul www.japora.ro functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea prezentelor prevederi se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.
15.2 Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.
15.3 Nu suntem raspunzatori de prejudicii (directe, indirecte sau accidentale) ce pot rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site si nici pentru orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la pierderi.
16. INFORMATII PRIVIND DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
Pictograma de mai jos indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.
17. Specificatii finale
17.1 Preturile afisate pe www.japora.ro sunt exprimate in RON si includ TVA.
17.2 Comanda primita de la Cumparator, care a fost confirmata de catre Vanzator, este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
17.3 Comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi onorate in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.
17.4 S.C. BEYONTECH S.R.L. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.), de a refuza preluarea/onorarea unei comenzi cu plata ramburs si de a cere plata in avans a comenzii pentru clientii care au in istoricul comenzilor livrari refuzate si/sau retururi repetate.